Cechy pomagają nam w walce, poprzez ich użycie. Każda cecha bazuje na czymś innym dzięki czemu możemy zrobić niesamowitą postać! Niektóre cechy trzeba użyć w walce słowami np "Cecha Twardy", jednakże niektóre cechy są samoistne, czyli nie musimy ich używać np "Skoczny". W KP mogą znaleść się max 4 cechy.
Oto Lista:
>Ciężki - przypięcia ( PIN ) są o wiele lepsze od normalnych przez co przeciwnik nie uwolni się zbyt szybko (wym. waga minimum 180 kg)
>Cwany - gdy przeciwnik ma przewage, zawodnik z ta cecha moze uciec z ringu
>Energiczny - na początku walki może wykonać o jedną akcje z KP więcej
>Lubiany - dzięki fanom, może szybciej wykonać Finishera (wym. Face)
>Mądry - podczas walki może 3 razy automatycznie skontrować akcje (ale tylko wtedy gdy ma do tego okazje)
>Niesamowity - może wykonać finishera dużo później niż zwykle, jednakże jeżeli już wykona to nie da się go skontrować i nabiera tym samym większą siłe (wym. technika minimum 7, siła minimum 7)
>Oportunista - może interweniować w walce i nie będzie DQ !
>Pomysłowy - może wykonywać akcje na wszystkim i używając wszystkiego na arenie
>Silny - wykonane ciosy i punch'e są o wiele silniejsze od normalnych (wym. siła minimum 8)
>Skoczny - może wykonać DOWOLNY cios z narożnika (wym. zręczność minimum 8)
>Spostrzegawczy - spostrzega, że przeciwnik chce skontrować jego akcje więc może skontrować kontre przeciwnika, raz w walce
>Sprytny - potrafi wykonać cios z KP przeciwnika 2 razy podczas walki (wym. technika minimum 8)
>Szybki - może wykonać DOWOLNY cios w biegu (np. po Irish Whip)(wym. waga maximum 90 kg)
>Twardy - podczas walki może raz wyjść z submissiona.
>Wolny - nie można tej postaci wykonać Irish Whip (wym. waga minimum 120 kg)
>Wredny - potrafi wkurzyć na tyle mocno swojego przeciwnika aby go rozkojarzyć i przejąć prowadzenie w walce (wym. Heel)
>Wytrzymały - podczas walki może raz wyjść z Pin'a
>Zły - może wykonać dowolny nielegalny w ringu cios i nie będzie DQ ! (wym. Heel)
Offline